מודעה

מבט לחודש האחרון - חודש ינואר

החודש האחרון, שעוד מעט נגמר (חודש ינואר) נגמר עם כישלון והצלחה.
על הכישלון כתבתי, איכשהו גוגל אדסנס שינו דירוג או משהו כזה דבר שגרם לי לקבל סנטים בודדים עבור כל קליק באתר המרכזי שלי.

החודש, התעסקתי בדברים אחרים וכמעט שלא המשכתי לבנות את האתרים שלי בשביל להרוויח כסף באינטרנט - אומנם הסתכלתי מידי יום (או כמעט מידי יום) על הרווחים של בגוגל אדסנס, אבל .... לא יותר מזה.

בסופו של דבר (והחודש לא הסתיים) אני מתקרב עכשיו ל 100$ - רק לפני חודש חשבתי שזה מעט, ושהחודש אתקרב ל 300$ אבל מאז שהנסיבות השתנו שיניתי את הציפיות.

דרך אחת : הסתכלתי על כך גם כלראות מה יקרה לאתר המרכזי שלי אם לא אתרום לו שום קישור, שום בנייה, איך הוא יתפקד בעצמו (והוא מתפקד).
המחיר לכל קליק לא חזר להיות מה שהוא היה, אבל הוא טיפה עלה (באופן סלקטיבי).

דרך נוספת להסתכל על כל מה שקרה הוא שהקדשתי יותר מידי לעבודה עם כסף באינטרנט, תוכניות שותפים וכד' ולא הקדשתי (מספיק) לדברים אחרים בחיים שלי
אז אני עדיין בעניינים, וחוזר לאט לאט. 

תגובה 1:

  1. בוא אני אתן לך טיפ קטן תכתוב בגוגל CO.CC זה אתר שנותן לך דומין חינם אתה תוכל להעביר את הדומין שלך אליו

    בכל מקרה פתחתי אתר הורדות חדש במיוחד לשיווק באינטרנט האתר אינו בלוג אלה אתר הורדות לכל דבר עם תוכנות אי בוקים ומדריכים כגוון SEO ART ו מרקט סמוראי הכל בחינם אין כסף.
    פשוט ללחוץ על שם שלי ולהשתדרג ברמות שלא הכרתם בכסף ובמקצועיות.

    PCDEMON.COM

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...