מודעה

362$ החודש ועוד היד נטויה (יש עוד יומיים)

נכון ל 29 לחודש הרווחתי 362$ החודש. ואני מקווה שביומים הקרובים ארוויח 10$ בכל יום או יותר בתוכנית השותפים של גוגל אדסנס.

לא משהו מיוחד.. אבל כן.
החודש לא עשיתי כלום לטובת כסף באינטרנט. (אבל ממש כלום) - במובן הזה הדברים קרו מעצמם. וזה כמעין הכנסה פסיבית (או לפחות הכנסה שעבדתי עבורה בחודשים הקודמים :).

יש לי מחשבות להמשיך את העבודה של הכסף באינטרנט, ולנסות להגיע למטרות שלי. אני מקווה שאתארגן בתוכי בזמן הקרוב לכיוון הזה - הן מבחינת ניהול זמן והן מבחינת כוח. 

4 תגובות:

  1. הכי כיף לא לעבוד ועדיין להרוויח כסף.
    אפילו לא משנה מה הסכום.

    השבמחק
  2. נכון
    אין כמו הכנסה פסיבית, כסף באינטרנט
    :)

    השבמחק
  3. האתרים שלך בעברית בלבד?

    השבמחק
  4. כל האתרים שאני כותב עליהם כרגע, הם עם גוגל אדסנס
    וכולם בעברית

    יש לי משהו באנגלית, אבל כרגע אין לי עליהם שום דבר שיכול להניב לי כסף (אולי בעתיד).

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...