מודעה

ניסיון לתהליך אוטומטי עם מיקור חוץ אודסק

עכשיו אני הולך לעשות ניסוי אני מקווה שהוא ייקח שבועיים שלושה אבל כמה זמן שייקח, ייקח

ישנם הרבה דיבורים שלי וכמובן של הרבה אחרים של הכנסה פסיבית. הכנסה פסיבית בהקשר של כסף באינטרנט היא להערכתי תהליכים שהולכים אוטומטית כמה שיותר, כאשר המעורבות שלי היא כמה שפחות (ככל שהמעורבות יותר נמוכה ככה אני אחשוב שמדובר פה על הכנסה יותר פסיבית).


מכיוון שמדובר פה על תהליך שאני לא בטוח כמה אני סומך עליו, ואיך הוא יעבוד אז בגלל זה אני הולך לעשות אותו על אתר שהוא לטובת קידום אתרים לא אתר שמניב לי כסף

מובן שמדובר על מיקור חוץ, אודסק

אז ככה:

  • עובד ראשון יחפש לי מילות מפתח - יש לי מדריך שכתבתי שמראה כיצד וגם שלי רעיון את לגבי התחום
  • עובד שני יכתוב לי מאמרים פשוטים - ברמה נמוכה - 
  • עובד שליש יעבוד על להכניס את המאמרים לאתר - אכתוב מדריך על איך על להכניס מאמרים לאתר שלי הזה
כל אחד מהעובדים יעלה לי 0.12$ - אני ער לזה שזה כמעט כלום, אבל זה מה שאני מוכן להשקיע 

הדבר היחידי שאני אעשה הוא בעצם להעביר את החומר מאחד לשני. ולראות שקיבלת פחות או יותר משהו סביר. 

הסיבות שאני עושה את זה הן רבות: 
  • מצאתי עובדים זולים וגרועים ב 0.12$ ואני רוצה לראות אם אפשר למנף אותם למשהו
  • אני רוצה לראות איך תהליך יכול לעבוד בלי השותפות שלי, האם זה אפשרי מבחינתי מבחינת העבודה וכדד' - אם כן יש מה לחשוב להמשך,ואם לא אז אני צריך לחשוב איך לחשוב על משהו יותר פסיבי
  • אני רוצה לתרגל לסמוך על עובדים ולא להיות אחראי על הכל (השתפרתי, יש עוד מה להשתפר)
  • אני רוצה לפתח את האתר הזה בשביל קישורים לאתרים אחרים
נראה איך זה יעבוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...