מודעה

על גוגל אדסנס - מדריכים שווים ברשת

החלטתי שאני רוצה לשפר קצת את מודעות גוגל אדסנס. לשפר ערוצים, מיקומי מודעות וכד'... יש לי הרבה פוסטים שעוסקים בגוגל אדסנס. בכל מקרה חיפשתי.... ומה אני מגלה, שאין כלום.
כלומר אני כותב גוגל אדסנס בגוגל ואני לא מקבל שום תוצאה ראויה לשמה. (אני מדבר כמעט עד עמוד 10). הכל פרסומות שמסבירות משהו בסיסי על גוגל אדסנס, הכנסה פסיבית עם גוגל אדסנס וכד'.... אבל שום דבר לא ראוי לשמו להיקרא מדריך שמי שכתב אותו יודע.

מדהים גם כמה שטויות אנשים כותבים, כך למשל מישהו שהוא "מומחה לאדסנס" הסתכלתי קצת באתרים שלו (יש לי קצת ידע בלחקור :)  אני בספק אפילו אם יש לו 100$ לחודש מאדסנס (מייעוץ אני בטוח שיש לו הרבה יותר).
מובן שאני לא הולך ליצור "מוצרי ידע לגוגל אדסנס". כרגע אין לי סבלנות לזה בעברית. אולי אכתוב מדריך, אבל.... הנה נושא שאני קצת מבין בו, ומתברר שבעברית אין שום דבר ראוי לשמו.
מעניין


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...