מודעה

חזרה ללימודים

כפי שכתבתי בפוסטים האחרונים אני במעין חשבון נפש: מה עובד, מה לא עובד. מדוע האתרים בעברית עובדים (חלקם) שבעצם מהווה הכנסה פסיבית, ומדוע האתרים באנגלית לא עובדים. מתגבשת בתוכי החלטה איך להמשיך:
אני חושב שאת התקופה הקרובה אני צריך להפנות את המשאבים שלי בנושא כסף באינטרנט ללימודים. במשאבים הכוונה היא בזמן. אני רוצה ללמוד יותר על אתרים, על קידום אתרים, על מהירות אתרים, על בניית קישורים, על פייסבוק, רשתות חברתיות אחרות\אנסה ללמוד איך להשאיר יותר אנשים באתר, ואיך לגרום לאנשים להישאר יותר באתרים שלי.

במקביל אני רוצה להמשיך את תהליכי הפצת ספרי אמזון שהתחלתי איתו ועדיין לא המשכתי.

אני אמשיך לעשות את הדברים הרגילים בזמן שנותר (כזכור יש לי רק כמה שעות בשבוע לכל נושא הכסף באינטרנט).

אני אמשיך במגמה של הפחתת העסקת העובדים מאודסק, עד שאדע איך לעשות מהם יותר כסף. בנוסף, אמשיך לראות איך אני משפר את דרכי העבודה איתם שיעשו יותר מהר ויותר ברור מה שאני רוצה.

זאת המחשבה שלי. הצורך שלי להשתפר בנושא זה הוא ברור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...