מודעה

סיכום מצב העניינים מבחינת האסטרטגיה הגדולה - הכנסה פסיבית, עסקים מניבים

כפי שכתבתי בפוסטים הקודמים הרי שבחודש מאי התמקדתי בלימודים, כך גם אני מתכוון לעשות בחודש יוני. מעבר ללימודי קידום אתרים נחשפתי הרבה לרעיונות של אבא עשיר אבא עני, ובכלל לרעיונות של הקמת עסקים.

זה נחמד ללמוד תוך כדי זה שנכנס כסף מניסיונות קודמים (כך אני מרגיש שאני לא מבזבז את זמני).  יחד עם זאת אני מבין שעדיין לא מצאתי את הדרך / הנוסחה ליצירת הכנסה פסיבית שכל כך חשובה לי. (כן, כתבתי זאת גם בעבר).

עדיין אני לא רואה עסק משמעותי (עסק במובן של נכס), שיכול לעבוד מעצמו. מצד שני הלימודים שאני לומד (העצמאיים), מכשירים לי את המוח כדי להבין שיש עסקים כאלה.
האסטרטגיה כרגע היא: לימודים, המשך ניסיונות בדרכים הקודמות שלי (הכוונה גוגל אדסנס), שיפורים קטנים בכל המישורים של העבודה הזאת ובמקביל פקיחת עיניים וערנות של ההוויה שלי בשביל לראות איך אני יכול להקים עסק מניב שיכול להיות הכנסה פסיבית.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...