מודעה

סיכום יוני - מה עשיתי, מה קרה..מחשבות איך לפעול ביולי.

הפוסט הזה משלב דברים שעשיתי ביוני ומחשבות לדברים שאני רוצה לעשות ביולי שאת חלקם התחלתי

לימודים
את תחילת חודש יוני ואת סופו הקדשתי ללימודים של רעיונות חדשים. בעיקר הטמעת הרעיונות של אבא עשיר אבא עני, שיווק רשתי וכד'. את אמצע החודש הקדשתי לדברים אחרים לא קשורים.


פרויקטים גוגל אדסנס בעברית ובאנגלית
בנוסף, בעברית, קצת קידמתי (מעט), פרויקטים קטנים שעובדים וזאת בהצלחה מרובה. כמו כן,  וניסיתי לקדם פרויקטים שעדיין לא עובדים.
באנגלית, לא עשיתי הרבה, ולמעשה הפסקתי לעבוד כמעט עם כל העובדים שלי (אקדיש לזה פוסט נפרד).

קצת יאוש
אני לא יכול להגיד שבאו לי רעיונות איך לעשות כסף באינטרנט והכנסה פסיבית. אני לא מוצא משהו טוב, אבל אני עדיין לא פורש. בהקשר לזה המשפט של תמיד אפשר לפרוש, אז למה דווקא עכשיו מבלוג השראה מאוד עוזר לי.

אני שוקל את צעדי להמשך. בחודש יולי אשמח ללמוד וליישם:
  • איך לעשות את האתרים שלי ליותר מהירים - אני מוכן לשלם על זה כסף. 
  • עוד דברים שקשורים ל SEO
  • עוד לימודי נדלן, ודברים אחרים שקשורים לכסף
גוגל אדסנס
אני רוצה אולי להמשיך לעבוד עם האתרים שעובדים, ולנסות לקדם את אלה שאינם עובדים. אני קצת מתייאש מהאתרים חדשים שאני מקים, אבל אנסה. בסך המקום זהו המקום שממנו בא לי הכסף. 

בשלב זה אני רוצה לשמור על רף תחתון מגוגל אדסנס של 100 שח ליום. וכמובן אשמח להרבה יותר, אם כי לא בזה אני מתמקד. 

כתיבת ספרים
אני שוקל לנסות לחזור לכתוב ספרים לאמאזון. אני צריך למצוא את המשאבים הפנימיים שיעשו לי חשק לזה, אבל אולי זה בהחלט הרעיון המשך. בעודי כותב את הרעיון עולה לי רעיון לספר אינטרנטי.

עירנות לרעיונות ולפרויקטים חדשים
אני רוצה להיות ערני לפרויקטים חדשים שעולים בתוכי, וכאלה שאני מקבל מהם השראה באינטרנט ובכלל. פשוט להיות עירני לפרויקטים, 

תעוזה
חבר, אמר לי שאני יסודי מידי והעולם לא עובד כך. אני נוטה להאמין לו, זה לא פעם ראשונה שאני שומע את זה. הייתי רוצה לנסות ללכת על פרויקטים זולים אשר אני לא אהיה בהם ממש מעולה, לא ממש מאה אחוז, פשוט לנסות להריץ אותם ולראות איך הם עובדים.

הפוסט הזה נכתב בתחילת החודש לעצמי, ולא פירסמתי אותו משום מה, אז אני מפרסם אותו עכשיו. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...